środa, 7 sierpnia 2013

Winietki

Jedną z wielu rzeczy do załatwienia przed ślubem są winietki i zawieszki na alkohol. Niestety te, które znalazłam przez internet były albo drogie albo nudne. Postanowiłam utrudnić sobie życie i przygotować
je samodzielnie:).



Najpierw myślałam o limonkowej kolorystyce, ale stwierdziłam, że niebieska będzie lepiej pasować do charakteru sali. Wykorzystałam karton o gramaturze 230, na który przyklejałam nazwiska lub wierszyki drukowane na białym papierze 120 (silky touch, ultra - bright). Drzewa zrobiłam dziurkaczem i ozdobiłam samoprzylepnymi granatowymi, turkusowymi i srebrnymi kryształkami (3 mm). Ponieważ nie chciałam pomarszczyć białych kartek zamiast kleju wykorzystałam dwustronną taśmę do wklejania zdjęć do albumów. Wstążki do zawieszek przyklejałam klejem w pistolecie.



 Wymiary: 7x4 cm


Wymiary: 7x6 cm; długość wstążki ok. 15 cm






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz