niedziela, 16 marca 2014

Ciernie

Wyzwania Kreatywnego Kufra robią się coraz ciekawsze. Tym razem jedno z nich dotyczy "Roszpunki", czyli baśni spisanej przez Braci Grimm. W przeciwieństwie do wersji Disneya zdecydowanie nie jest to przesłodzona bajka (zresztą jak większość historii spisanych przez braci). 

Można ją przeczytać tutaj: http://www.grimmstories.com/pl/grimm_basnie/roszpunka 

Inspiracja

"Przychodzisz po swą ukochaną, ale piękny ptaszek nie siedzi już w gnieździe, przyszedł po niego kot i tobie też oczy wydrapie. Straciłeś już Roszpunkę, nie ujrzysz jej więcej!" Królewicz wychodził z siebie z bólu i skoczył w rozpaczy z wieży. Uszedł z życiem, lecz ciernie w które wpadł, wykuły mu oczy.




Kolczyki wykonałam przy użyciu chińskich sznurków do sutaszu w kolorze białym i niebieskim. Główny element stanowi okrągła pastylka z masy perłowej o średnicy 20 mm. Wykorzystałam również koraliki TOHO Round 8/0 w kolorze Opaque - Lustered White - 121. Tył podkleiłam niebieskim materiałem, całość zaimpregnowałam. Cieszę się, że udało mi się ograniczyć podklejoną powierzchnię.

długość bez bigli: 6,5 cm
max. szerokość: 4 cm




1 komentarz: