wtorek, 21 stycznia 2014

Bransoletka dla fajnej babeczki:-)

Szukając wśród wzorów rosyjskiego haftu ludowego inspiracji do kolejnej bransoletki, nie wiedzieć czemu natknęłam się na obrazek z muffinami... Zainspirował mnie do stworzenia takiej kompozycji:









                                                                                                                                               
Tradycyjnie wykorzystałam materiał ze starej serwetki, który umieściłam na drewnianej bazie bransoletki. Pracę wykończyłam zieloną wstążką i oczywiście diamentem;). Niestety pogoda nie sprzyja robieniu zdjęć (na pewno nie w ciepłej kolorystyce), dlatego musiałam posłużyć się lampą błyskową.














Zastanówcie się, na którą babeczkę macie ochotę, bo niedługo ogłoszę związane z nimi candy...

2 komentarze: